poniedziałek, 18 sierpnia 2014

poniedziałek

słuchajcie
tylko słuchajcie uważnie
najpierw było za gorąco
potem nie miałam czasu
serio
potrzebuję wsparcia w robieniu codwudniownika 


przestałam pić alkohol 


idę sobie z Arturem
idę
a tu nagle tata jego kolegi
z miotaczem ognia
spokojnie ogniuje chodnik
przed domem

a potem byłam z Arturem w Eklerze

Cezar był wczoraj ładniejszy ode mnie 
i zabrał mnie na koncert Patti Smith


a potem piła z nami wódkę
znaczy, ja tylko symbolicznie, kilka kolejek
bo nie piję alkoholu 

ogólnie, Ghost Dance po przemowie o globalnym pokoju
sprawił, że przez moment wierzyłam, że 
jestem w stanie zmieniać świat

Patti Smith - Ghost Dance


a rano zrobiłam jajecznicę 
tak wypasioną
jak Bielak 
a potem siedzieliśmy 




1 komentarz:

  1. Genialne rzeczy! Miło znaleźć coś tak pozytywnego w przerwie od roboty :D Cuuudne te Twoje historie :)

    OdpowiedzUsuń